2012. január 31., kedd

a hoodia

emlékszem a közelmúltban beleütköztem már néhány reklámba, ami egy kaktuszkivonatból készült fogyis sprayt hirdet,.
gondoltam utána olvasok, ártani biztos nem árt. így találtam meg a hoodia sprayt, majd a p57-es tablettát.
elsőként ebbe botlottam bele:
"Legfontosabb tudnivalók:
A Hoodia egy 100%-ban természetes alapanyagokat tartalmazó termék, mely étvágytalanságot okoz. Jelentősen csökkenti az étvágyat, és az éhségérzetet, így csökken a kalóriabevitel, megszűnik a nassolás, és nő az étkezések között eltelt idő. 
A növény egy Dél-Afrikában, a Kalahári sivatagban honos kaktusz, az ott élő népek fedezték fel áldásos hatásait, és használják a mai napig hosszú vadászataik alatt, hogy csökkentse az éhségérzetüket.
Hatóanyagai, hatása:
A tudósok egy molekulát találtak benne, melyet P57-nek neveztek el. Ez a molekula közvetlenül bejut a kisagyba, és jeleket küld a vércukorszintről, és ezzel pozitív, és gyors fogyást eredményez. A P57 segíti a telített zsírok felszívódását, és megszünteti az éhségérzetet.
A legtöbb fogyasztószer úgy hat, hogy elégeti a zsírt, és meggyorsítja az anyagcserét. Ezeknek a módszereknek sok mellékhatása lehet, míg a P57 Hoodia az éhséghormonokra hat, csökkenti a kalóriabevitelt, és ezáltal a testsúlyt, ezzel módszerrel nagyon gyorsan le lehet fogyni."

azt tudtam, hogy létezik belőle spray és tabletta. fórumokat (hoxa, nlc) , leírásokat, oldalakat nézegettem pár napig, majd eljutottam oda, hogy igen, kipróbálok egy dobozzal lesz, ami lesz alapon. tablettát, mivel az hatékonyabb. 3,500 ft belefér, így megrendeltem 1 havi adagot.
amiről kiderült, hogy valójában nem lesz elég, hisz 30 kapszula van a dobozban, és ugyan az angol leírás napi 1-et javasol, a magyar tájékoztató napi maximum 2 kapszulát említ. mit nekem alapon én szedem napi 2x.

szóval megrendeltem, majd kaptam egy mélt, hogy xy cég fogja küldeni a tablettát, utánuk néztem gugliban, a honlapon valami szám.gépes cég van, de az egyik aloldal szerint egügyi termékeikről mélben részltesen tájékotatnak. meglepődtem, ráadásul a hoodia oldalon sincs telefonszám, cím, csak egy e-mail cím.
sebaj, pár nap múlva meg is érkezett, egy normál méretű borítékban. szeméykocsival hozta ki egy hapsi, aki ugyan futárnak mondta magát és alá is írtam egy átvételit, én semmi papírt, nem kaptam. holott tudom, hisz vásárolok a netről, legalább egy átvételit mindig ad a futár. még rá is kérdeztem, de az ember azt mondta, náluk nem szokás.
a borítékban nem volt számla, csak egy magyar nyelvű sajtcetli és a kapszulás doboz. itt egy kicsit elbizonytalanodtam, de az egész cucc igényes, hologramos stb. szóval eredetinek tűnt.
mondtam a férjemnek, hogy ezt lehet nem kellene bevennem? aztán, mégiscsak bekaptam egyet. bár azért még megemlítettem, ha mostanában elpatkolnék, tudja mi az oka.

szóval mit ne mondjak, némi félelemmel vágtam bele ebbe az egészbe. az, hogy mégis belevágtam - mondhatjátok, hülye vagyok, nem szabadott volna, és végülis logikusan nézve, valóban nem - néhány fórum sok-sok száz hozzászólásából fakadt.
igaz, egy helyen olvastam, hogy vkinek annyira felpörgette az amúgy is magas vérnyomását, hogy kórházba került, az összes többi pozitív visszajelzést adott.

így kezdtem el szedni, múlt hét pénteken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése