2012. január 31., kedd

az első tapasztalatok (1-5. nap)

az első nap különösebben semmi nem tűnt fel, leszámítva, hogy a friss pizzából egy kb 10* 5 cm-es darabot úgy kellett letuszkolnom.
éjszaka nem igazán aludtam, bár este vettem be a másodikat, meg épp amúgy is elég leszálló ágban vagyok érzelmileg. tehát elsősorban ennek tulajdonítottam a nem alvást.
aztán másnap is reggel és este vettem be, és ismét nem aludtam.

olvastam, hogy másnál is volt ez a nem alvás, így annyi változott a 3. naptól, hogy beveszem kora reggel, még 7 előtt,  és legkésőbb 2-ig beveszem a másodikat. így már rendesen alszom.
éhes abszolút nem vagyok, sőt eszembe sem jut enni, ha épp nem kell kiszolgálnom a családot, a hűtő közelében sem járok. eddig kajakészítés közben is be-bekaptam pár falatot, ált utána nem ettem, de a gyerekek maradéka azért lecsúszott. most gyakorlatilag pénteken ettem utoljára normális ételt, azóta napi kb 2 alma és 1-1 joghurt csúszik le. de azt is úgy kell magamba erőltetni.

ma azon filóztam, ez tuti valami drog lehet (akárhogy is nevezik), hisz azt érzem, hogy korog a gyomrom, de éhségérzetem egyáltalán nincs és abszolút nem is kívánok enni.
inni ellenben (én, aki eddig az edzéseken ugyan lenyomta a kötelező másfél litert, de amúgy elvagyok napi 2-3 kávényi folyadékkal) jóval többet iszom. a kávé maradt, de jön még hozzá egy másfeles víz legalább.
feltűnt, hogy a bevétel után kb 1 órával furi, keserű ízt érzek a torkomban és a szívemet is rendesen megdobogtatja, felnyomja a vérnyomásom, de ez viszonylag hamar elmúlik és végülis nem okoz különösebb kellemetlenséget.
mindenesetre ezelőtt nem figyeltem különösebben az adagolásokra, volt, hogy napokig nem vettem be a különböző étrend kiegészítőket, aztán egyszerre 3-4 db-ot is. most valahogy óvatos vagyok, és ezt tuti nem tenném meg, megérzés, és igyekszem is hallgatni rá, hisz nem szándékszom beledögleni pár kiló elvesztésébe.

ma egy kicsit szédelegtem, így minden étvágytalanságom ellenére beültünk egy palacsintázóba, ahol egy felet magamba erőltettem, de abszolút nem esett jól. de csak a fele csúszott le.
inkább iszom, max savanykás gyümölcs jöhet. a joghurtot csak azért eszem, hogy kis kálcium és kis cukor azért csússzon le.
reggel nem eszem, csak kávé. 11 körül jön a joghurt, délután 2 felé a gyümi és pl ma fél 5-kor ettem még fél almát.
de most a palacsinta megterhelte a gyomrom, fáj is kicsit, így mára tuti nem eszem már.

összefoglalva - éhségérzetem nincs, a korgó gyomrom ellenére. ezt egy kicsit rossznak tartom, hisz könnyen át lehet esni a ló túlfelére. nem vagy éhes, nem eszel egyáltalán, valszín 1-2 hét után nemes egyszerűséggel kidőlsz. szóval tudatosan figyelni kell némi táplálék bevitelére.
van egy kis szívdobogásom (amolyan adrenalinfröccs szerűség) ill a száj keserűség.

fogyás - kilóban 1, de a farmerem már lötyögősebb, gyakorlatilag begombolva simán le tudom venni.

különbség az eddig beszedett étrendkiegészítőkhöz viszonyítva - azoknál azért ott volt az éhség, önmagukban ígértek csodát. hogy a bennük lévő akármitől fogysz. itt nem, ez tuti ér valamit, másként hat, egyszerűen leblokkol. bár még sosem éltem semmiféle droggal (bizony, a füves cigi is kimaradt, nemhogy más - nem érdekelt, még kipróbálás szinten sem), de most azt mondtam, ez valami olyasmi lehet.

ma voltam vérvételen és vizeletvizsgálaton (bár nem emiatt, véletlen egybeesés), fú, kicsit félek is, mi lesz az eredmény. igaz, azt sem tudom, hogy a drogtesztek speckó vérvételek (gondolom), vagy egy sima normál labornál is kimutatható bármi? passz. azért mondtam a férjemnek, ha valami lesz, simán beperelem ezt a céget. de hát csak nem lesz ilyesmi, holnap délutánra kiderül.

még mindig picit félve kapom azért be a kis zöld bogyókat.

hát itt tartok most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése