2012. február 1., szerda

a hatodik napon

amit észrevettem, és ez tuti összefügg- amióta szedem a h-t, fel tudok kelni reggel időben. az elmúlt hónapokban félhullaként másztam ki az ágyból, az iv kávé ellenére is, és sokszor elaludtam. most nem, legkésőbb az órára felkelek (5 körül) és ugyan szundira még átkapcsolgatom a telefont, de nem alszom vissza, inkább csak lustizok. és jóval felkelés után kávézok csak.
jól aludtam az éjjel, majd sikerült korán kelnem. reggel bevettem a h-t, aztán elindultam itthonról, majd 8 körül beugrottam a szüleimhez. 2 kávét is ittam (hiába, ott mindig ez van, mentségemre legyen mondva, itthon egy hete csak keverős kávét iszom, ha pedig máshol és simát azt nagyon sok tejjel, úgy 2/3 tej, 1/3 kávé össz kb 1 dl), bár ezt éreztem is a délelőtt folyamán, rendesen megpörgette a vérnyomásom.
fáj a fejem. nem tudom igazából eldönteni, hogy az idő, a h és a kávé együttese, a vérnyomásom, az alacsony vércukorszintem vagy mi lehet az oka. (amúgy is fejfájós vagyok, nagyon, ha az elején elkapom és beveszek valamit, nem fordul migrénbe, ha nem jól időzítek, akkor kész, végem.)
mindenesetre próbálkoztam. elsőként ittam egy cukros teát, meg fél üveg ásványvizet, hátha vércukor és folyadékhiány - nem vált be.
aztán ettem - kb 3 falat körözöttes zsemlét, és 1 almát - de inkább undorral, szóval befejeztem - ez sem vált be.
aztán hoztam még egy kávét - kikeverős, 1 dl tejjel - a látványától felfordult a gyomrom, bele sem szagoltam - így ez sem hatott.
végül bevettem egy algoflexet. most várom a hatást.
a kajától totál undorom van, nemhogy nem vagyok éhes, a látványától felkavarodik a gyomrom.
elképzelhető átállok a napi 1 kapszulára, meglátjuk. ma mindenesetre nem veszek be többet, meglátom mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése