2012. február 3., péntek

egy rossz nap

pontosan 1 héttel ezelőtt vettem be az első kapszulát, reggel megmértem magam 2 kg mínusz. szóval még 8 van hátra.
kicsit szomorú vagyok, mert többre gondoltam - hiszen látszik, hogy nagy rám a nadrágom, és az arcom is beesettebb, de sebaj, a kedvem azért nem veszi el.
miért volt rossz napom?
délelőtti programom volt 9-12-ig, így muszáj voltam reggel bevenni a bogyót, 7-kor.
egy üveg vizet ugyan megittam a délelőtt folyamán, és a reggeli kávémat, de mire hazaestem 1 óra tájt, teljesen kész voltam. elfáradtam, nagyon, és mivel nem ettem egyáltalán, így gyorsan benyomtam egy almát és egy tejberizst. mivel ez kellőképp felturbózta a gyomornedveim, így még lecsúszott egy túrórudi és egy második kávé.
azt hittem nem eszem már ma, de aztán a délután folyamán nagyon éreztem a gyomromat, szóval amikor a családnak nekifogtam vacsit készíteni, 5 körül benyomtam még egy almát és még egy rudit.
az egész heti kajamennyiséghez képest ez most sok.
hoztam még egy teát, ezt még legurítom (cukorral, citrommal).

amire büszke vagyok - gyakorlatilag alig ettem szénhidrátot. ami mégis lecsúszott, pont azért, mert nem akarom teljesen kivonni az étrendemből. sosem leszek salátán élő madár, így tudom, ha elérem a célom, simán fogok kenyeret is enni, viszont nem akarok azonnal visszaszedni 5 kg-t. ezzel talán elkerülhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése