2012. február 21., kedd

az első adag vége

múlt hét végén eljutottam az első 30 db kapszulám végére. azért nem írtam eddig, mert nem nagyon volt miről.összességében különösebb fizikális hatást (szapora pulzus stb) nem érzékeltem már.
illetve, amit a kapszulának tudok be, hogy borzalmasan száraz lett a bőröm. amúgy is eléggé az, de a talpaim és a kezeim nagyon durván kiszáradtak. leginkább a talpam - amikor legutóbb kb 1 hónapja pedikűrösnél jártam agyon dícsért, hogy önmagamhoz képest milyen szépen karbantartottam a lábaim, az előzőekhez képest alig volt vele munkája. múlt héten ismét elmentem, hát mit ne mondjak, elszörnyülködött. pikkelyesre "aszott" a bőröm, véresre repedt a sarkam stb., annak ellenére, hogy napi szinten dörgöltem bele a krémet és ittam is jó sokat.
ha jól emlékszem csütörtökön vettem be az utolsó bogyót, és csak tegnapra hoztak ismét, így 4 nap kimaradt.  a lábamat ugye a pedikűrös ahogy tudta összekapta, majd voltunk fürdőben, utána még jól leradíroztam és kenem ezerrel, így legalább fájdalom nélkül lábra tudok állni.
ma kezdtem ismét a hoodiát (most kettőt rendeltem) és úgy érzem kelleni fog napi 2 db - reggel bevettem, de délután 2 felé már éhes voltam kicsit. így bevettem még egyet. most nem annyira durva a hatása, mint elsőre, de remélem jó lesz. az igaz, hogy 3 hétig kenyér és nasifélét szinte nulla mennyiségben juttattam a szervezetembe (azért arra figyeltem, hogy egyek szénhidrátot), de most hétvégén belehúztam, és mindent ettem:))

közben helyes kis dráma is van az életemben (legalábbis nekem az), másnak nyilván brazil szappanopera - de ez talán rendeződik lassan - viszont biztos ez is hatással van az egészre.

2 és fél hete nekifogtam az 5 tibeti rítus gyakorlatoknak is, napi szinten.nagyon jó, már ennyi idő után sokkal jobban érzem magam, hajlékonyabb, fittebb és talán kicsit nyugodtabb is vagyok.
mindig is szkeptikus voltam a keleti tanok, a spiritualitás és egyéb misztikus dolgokkal szemben, ez most is így van, ennek ellenére nem bánom, hogy beleütköztem a neten a rítusokba.

összességében - mióta elkezdtem a hoodiát 4 és fél kg-t fogytam, még legalább 5-öt szeretnék és most már el is hiszem, hogy nyárig mindenképp le fogom adni. ja, és a hasam szemmel látható változáson esett át. sokkal, de sokkal laposabb (igaz, így a terhességek után maradt bőr jobban látható, mint amikor ki volt tömve némi párnácskával), és ennek különösen örülök. további pozitívum, hogy rászoktam a vízivásra, napi 1,5 - 2  liter simán lemegy. amúgy utálom a vizet, ezért nagy szó.
az emésztésemen semmit nem javított, sem a bogyó, sem a víz. pisilni viszont félóránként (ez azért némileg zavaró), literszám.
többet kellene inni azt hiszem. megpróbálom.


tehát ennyi, azért jelentkezem a továbbiakban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése