2012. február 2., csütörtök

a hetedik

egyesével szedem tovább a kapszulákat.
tegnap már nem vettem be többet, estére éhesnek is éreztem magam (kora reggeltől), így próbáltam enni. krumplistészta volt, uborkával. kb 2 villányi és 1 mini uborka után elég is volt, abszolút nem kívántam, ellenben megettem 2 kocka csokit.

reggel ismét 3/4 5-kor fel tudtam ébredni (igaz este 9-kor lelőttek), és egy laza keverős kávé után neki is kezdtem a napnak.
9-10 közt valamikor vettem be a tabit (mától így lesz, a délelőtt közepén, és napi 1 db adagolásban)
utána ettem 1 almát és délben egy nagyon pici rizst, hússal (mennyiség - 3 evőkanál rizs és  kb 3*3 cm-es darabka a sült húsból, szóval túlzásba nem vittem, de legalább kaja volt)
délután még lecsúszott fél alma, és mivel eszement fejgörcsöm van, így az előbb benyomtam egy túró rudit, ettől egy hangyányit jobb lett.
sokat fáj a fejem ( az eddigi sok szénhidrát hiányát nyilván megérzi a szervezetem - legalábbis szerintem ez az oka), általában így estére.

a kaját egyébként továbbra sem kívánom, kb kényszerítem magam arra, hogy valamit legyűrjek. a kávét csökkentettem, ma már csak kettő volt - az egyik capuccino porból, a másik rendes főzős kávé, sok-sok tejjel.
1 üveg víz láthatalanul lecsúszik a nap folyamán és még iszogatok, hol egy kis teát, hol egy cola light-ot.

az emésztésemre nincs hatással a hoodia - vagyis pozitív irányba semmiképp, negatívba nem tudom, mert amúgy is folyton küzdök.
viszont pisilni rengeteget járok, bár ezt a jóval magasabb folyadékbevitelnek tulajdonítom.

a szívfelpörgetés és a szájkeserűség megszűnt. és nem érzem azt a "belőtt" állapotot sem. hogy ez azért, mert már nem újdonság a szervezetemnek vagy azért mert sok volt a két kapszula, nem tudom, de jó így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése